مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-07سياسي

قرائت گزارش حادثه آتش سوزی لنگرود در صحن مجلس


گزارش جامعی از حادثه آتش سوزی لنگرود تهیه و در صحن مجلس قرائت می شود و در ادامه ابعاد و مسببین احتمالی حادثه را از طریق تریبون مجلس و رسانه ها اعلام می کنیم.

- ایسنا/گیلان دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: گزارش جامعی از حادثه آتش سوزی لنگرود تهیه و در صحن مجلس قرائت می شود و در ادامه ابعاد و مسببین احتمالی حادثه را از طریق تریبون مجلس و رسانه ها اعلام می کنیم.

حسین حاتمی عصر امروز، 16 آبان ماه در مراسم یادبود جان باختگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود و در جمع خانواده هایشان که در مسجد کلیدبر برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران یاد گرفته اند در غم ها و شادی ها کنار همدیگر باشند، اظهار کرد: امروز نیز ملت ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب با شما همدرد و سوگوار هستند.

وی با بیان اینکه کمیته بررسی حادثه مذکور با محوریت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فعال شده است، افزود: نماینده لنگرود و نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در این کمیته چهار نفره حضور دارند تا گزارشی مفصل از اتفاقات رخ داده و قصورات احتمالی و نارسایی های موجود در این مسیر را شناسایی کنیم.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش جامعی از نحوه صدور مجوز تا مدیریت صحنه و مسئولیت های بعد از آن تهیه خواهد شد، گفت: خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت گزارش حادثه آتش سوزی لنگرود در صحن مجلس

قرائت گزارش حادثه آتش سوزی لنگرود در صحن مجلس